جزئیات خبر

گروه معماری فاستر و شرکا بازسازی هرم Transamerica را در سان فرانسیسکو، ایالات متحده که مدتها مورد انتظار بود، تکمیل کردند.


 

مرکز هرمی Transamerica به تازگی از تکمیل بازسازی خود که مدت ها مورد انتظار بود توسط گروه معماری فاستر و شرکا در سانفرانسیسکو، ایالات متحده خبر داده است. این نقطه عطف نمادین از خط افق سانفرانسیسکو از زمان تکمیل آن در سال 1972، تحت مهمترین بازسازی خود تا به امروز بوده است. این برج 48 طبقه که در ابتدا توسط معمار آمریکایی ویلیام پریرا به سبک بروتالیست طراحی شد، بلندترین ساختمان سانفرانسیسکو برای نزدیک به 50 سال بود. این بازسازی همچنین شامل بهبود ساختمان های مجاور خواهد بود.

طراحی نوسازی این گروه معماری با هدف ادغام یکپارچه پارک تاریخی ردوود با ساختمان‌های اطراف بوده است که منجر به ایجاد یک مقصد شهری جدید پر جنب و جوش شود. این پروژه شامل به‌روزرسانی‌هایی در فضاهای اداری Pyramid (هرم) است که آنها را به‌عنوان محیط‌های راحت و انعطاف‌پذیر با محوطه های سلامتی، سالن‌های استراحت و امکانات کنفرانس دوباره تصور می‌کند. علاوه بر این، دو طبقه شیشه ای در وسط برج به فضاهای رفاهی و اجتماعی اختصاص داده شده است، در حالی که طبقه بالای زیر مناره دارای یک بار و سالن خصوصی است.

 

 

در سال 2019، هرم Transamerica به قیمت 600 میلیون دلار فروخته شد، که یکی از بزرگترین معاملات تجاری در ایالات متحده در طول دوران پاندمیک COVID-19 بود. بازسازی چند مرحله ای قرار است هرم را به مقصدی پویا برای مستاجران و عموم تبدیل کند. امروزه، پارک ردوود، که دارای تقریباً 50 درخت ماموت (چوب قرمز) بالغ است که در سال 1974 کاشته شده‌اند، با فضای سبز اضافی نیز ارتقاء خواهد یافت. خیابان مارک تواین مملو از درختان شکوفه آلو خواهد بود که به هرم و کافه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های جدید منتهی می‌شود.

 

 

 

در اخبار مشابه دیگر، برج پرایس فرانک لوید رایت، تنها بلندمرتبه ای که او تا به حال تکمیل کرده و نقطه عطفی در بارتلزویل، اوکلاهاما است، به دلیل مشکلات مالی مداوم در ماه اکتبر به حراج گذاشته شده است. علاوه بر این، پس از یک مسابقه بین المللی، معماران Caruso St John برای بازسازی نماد Kunsthalle Bielefeld در شمال غربی آلمان منصوب شده است. سرانجام، استادیوم سانتیاگو برنابئو، نماد مادرید و خانه رئال مادرید، توسط معماران L35 بازسازی شده است.

 

 

 

 

 


 

منابع:

www.archdaily.com