جزئیات خبر

شرکت معماری Populous از طراحی خود برای مرکز آموزشی عملکرد بهینه در Cleveland (کلیولند)، ایالات متحده رونمایی کرده است


 

Populous از طرح خود برای مرکز عملکرد بهینه جهانی کلینیک کلیولند، یک مرکز 210000 فوت مربعی که قرار است به بزرگترین مرکز آموزشی جهان تبدیل شود، رونمایی کرده است. این مکان که از طریق همکاری بین Cleveland Cavaliers، کلینیک کلیولند و املاک و مستغلات Bedrock ایجاد شده است، در امتداد رودخانه کویاهوگا در مرکز شهر کلیولند واقع خواهد شد. این پروژه که در انتظار تصویب است، انتظار می‌رود که قبل از پایان سال 2024 اتفاق بیفتد.

 

 

این پروژه قرار است به اولین توسعه یک طرح جامع جدید برای احیای حاشیه رودخانه کویاهوگا تبدیل شود، پروژه ای گسترده است که 35 هکتار از حاشیه رودخانه را پوشش می دهد و پایداری و فراگیر بودن را در اولویت قرار می دهد. هدف این مرکز آموزشی تبدیل شدن به یک مقصد علمی ورزشی و سلامتی است که جامعه بین المللی از ورزشکاران نخبه و روزمره را گرد هم می آورد.

 

 

این مرکز همچنین برای حمایت از فرنچایز کلیولند کاوالیرز طراحی شده است، و مرکزی از منابع را ایجاد می کند تا به سلامت فیزیکی بازیکنان کمک کند، بنابراین به تیم کمک می کند تا به بالاترین پتانسیل خود برسد. این کلینیک،  همچنین قرار است مراقبت های جامعی را برای عموم مردم، از جمله ورزشکاران در تمام رشته ها و ورزش ها ارائه دهد. برای این کار، تجهیزات آموزشی با فناوری پیشرفته تحت هدایت متخصصانی از انواع تخصص ها، از جمله جراحی ارتوپدی، پزشکی ورزشی، قلب و عروق، ریه، فیزیولوژی ورزشی، نورولوژی، تغذیه، روانشناسی و ژنتیک استفاده خواهد شد. علاوه بر این، هدف این مرکز استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی برای به دست آوردن بینش‌هایی در مورد عملکرد انسان است، پیشرفتی که می‌تواند به جمعیت‌های فراتر از ورزشکاران، مانند بیماران مراقبت‌های بهداشتی نیرو های امدادی و ارتش کمک کند.

طراحی این مرکز از سه اصل اصلی پیروی می کند. اولاً، هدف آن "تقویت رودخانه" و اطراف آن با اولویت دادن به اتصال و بازگرداندن دسترسی عمومی به اسکله است. ثانیاً، این مرکز با قرار دادن استراتژیک آن در نزدیکی مجموعه های ورزشی اصلی شهر و در نتیجه کمک به چشم انداز شهر از محله های پر جنب و جوش، به دنبال "ایجاد نماد محلی" است. در نهایت، هدف آن «بالا بردن تجربه ورزشکار» با ارائه خدمات آموزشی، درمانی و بهبودی جامع است. علاوه بر این، برنامه هایی مانند آکادمی Cavs مرکز را به روی عموم مردم باز می کند تا از ورزشکاران جوان شمال شرقی اوهایو بهره مند شوند.

 

 

 

 

دفتر معماری متمرکز بر ورزش و سرگرمی Populous، اخیراً طراحی یک استادیوم بین‌المللی کریکت جدید در نزدیکی منهتن را برای استفاده مجدد از جایگاه‌های فرمول 1 و تسهیل فرآیند ساخت و ساز سریع مدولار نشان داده است. Populous همچنین از طرح هایی برای دو مکان در شهر قیدیه در نزدیکی ریاض، عربستان سعودی، رونمایی کرده است. اولی یک میدان ورزشی با ظرفیت 5155 صندلی با فناوری‌های فراگیر و پیشنهادات متنوع برای روزهای رویداد و غیر رویداد است. دومی استادیوم شاهزاده محمد بن سلمان است، یک مکان چند ورزشی با 45000 صندلی که در صخره طویق واقع شده است.

 


 

منابع:

www.archdaily.com