جزئیات خبر

پروژه "One Beverly Hills" گروه معماری فاستر و شرکا آغاز شد


 

گروه معماری فاستر و شرکا شروع ساخت و ساز پروژه One Beverly Hills را اعلام کرده است که 17.5 هکتار زمین در مرکز شهر را احیا می کند. این پروژه با طرح پیشنهادی دو ساختمان مسکونی، یک هتل جدید، یک غذاخوری و یک غرفه خرده‌فروشی، انتظار می‌رود در سال 2025 افتتاح شود. این پروژه با همکاری گروه طراحی RIOS، که رهبری معماری منظر را بر عهده دارد، طراحی شده است و دارای 10 هکتار باغ و فضای باز است. طرح اصلی پروژه که توسط گروه معماری فاستر وشرکا طراحی شده است، همچنین مکان های دیدنی موجود مانند بورلی هیلتون Bevetly Hilton  و Waldorf Astoria Beverly Hills را ادغام می کند.

بازسازی و بهبود این مکان های نمادین، با هدف ادای احترام به میراث آنها است در حالی که عناصر جدیدی را برای ارتقای عملکرد آنها معرفی می کند. این طرح، دسترسی عابر پیاده و دوچرخه را در اولویت قرار می دهد و دارای مسیرها و خطوط جدیدی است که به قسمت های مختلف سایت متصل می شوند. با این پروژه، بلوار Wilshire تغییر خواهد کرد و به عنوان دروازه ای سبز عمل می کند که بازدیدکنندگان را به کاوش در باغ ها دعوت می کند و بیش از 200 گونه از گیاهان بومی کالیفرنیا را در خود جای داده است.

 

 

با توجه به این که پایداری زیست محیطی به عنوان یک هدف کلیدی است، هدف این پروژه بازتعریف دروازه غربی بورلی هیلز است. این طرح دارای ابتکاراتی مانند برداشت آب باران و بازیافت آب خاکستری است که تضمین می کند پروژه به پایداری 100٪ آب دست یابد. با ترکیبی از پیشنهادات مسکونی، مهمان نوازی، غذاخوری و خرده فروشی، این توسعه به دنبال تبدیل شدن به یک نقطه کانونی پویا با استفاده ترکیبی از شهر است.

 

 

طرح اصلی پروژه نشان می دهد که چگونه ساختمان ها با محیط اطراف با اشکال منحنی و فراوانی گیاهان ترکیب می شوند. جذابیت این سایت با گنجاندن باغ‌های گیاه‌شناسی در دسترس عموم، که مناطق مختلفی را برای لذت و آرامش ارائه می‌دهند، بیشتر می‌شود.

هفته گذشته، گروه معماری فاستر و شرکا یک طرح پیشنهادی اصلاح شده برای ترمینال اتوبوس Midtown برای اداره بندر نیویورک و نیوجرسی منتشر کرد. این تسهیلات 10 میلیاردی برای تطبیق با رشد مسافران پیش‌بینی شده در سال‌های 2040-2050 طراحی شده است و تجربه بهتری را برای یکی از شلوغ‌ترین پایانه‌های اتوبوس در جهان فراهم می‌کند. علاوه بر این، فرودگاه جدید بین‌المللی تکو در پنوم پن، کامبوج، اکنون در حال ساخت است. این طرح که در 20 کیلومتری پایتخت کامبوج قرار دارد، از معماری بومی که منطقه را تعریف می کند، الهام می گیرد و به دنبال ارائه راه حل های طراحی مناسب در پاسخ به آب و هوای گرمسیری است. سرانجام، گروه معماری فاستر و شرکا اخیراً از طرح‌های جدیدی برای طراحی چند منظوره در قلب ساحل میامی رونمایی کرده است. پروژه  "آلتون"  یک ساختمان شش طبقه است که شامل خرده فروشی، دفاتر و فضاهای مسکونی در سطح زمین است.

 

 

 


 

منابع:

www.archdaily.com